ניהול ועד בית נכון של קופת הועד - סדר, רוגע וחיסכון

בניגוד למקובל, קופת ועד הבית לא חייבת להיות מושא ללחץ, בלבול וכאבי ראש. כאשר הקופה מנוהלת נכון ומתבצע מעקב רציף ועקבי של הוצאות והכנסות ותשלומים שוטפים – ניהול קופת הוועד הופך להיות קל, מסודר ואפילו מהנה.

איך עושים את זה?

הצעד הראשון לקראת ניהול ועד הבית  הוא דאגה לתשלומים חודשיים זורמים בקביעות מכל השכנים. הדרך הקלה ביותר שקיימת היא תשלום וועד בית בכרטיס אשראי של איגוד ועדי בתים, כל שכן בוחר את תאריך הגביה המועדף עליו, ואז ועד הבית רגוע שכל הכסף נכנס בכל חודש בצורה סדירה וללא כל טרחה מצידו.

הצעד השני לניהול ועד הבית : לאחר שדאגנו להכנסה מקסימלית חודשית לקופה הוא הטיפול בהוצאות: תשלום באמצעות האיגוד לחברת החשמל, לחברת המעליות, לניקיון, לגנן ולביטוח הוא הפתרון הכי נוח וזמין שחוסך לכם התעסקות מיותרת בכל חודש מחדש סביב התשלומים.

ע"מ להקטין את ההוצאות מומלץ להשוות מחירים ולבחור בנותן השירות המשתלם ביותר – בניקיון, בגינון ובביטוח לוועד הבית, ישנם פערי מחירים משמעותיים בין החברות שוועד הבית יכול לנצל לטובתו.

להשגת חיסכון אמיתי בתשלום המעלית מומלץ להתייעץ עם המקצוענים של איגוד ועדי בתים, הדבר נכון שבעתיים כאשר מדובר בחברה יקרה שאוכפת את שירותיה הבלעדיים על הבניין בטכניקות שונות כגון כרטיסים אלקטרוניים ייחודיים ואמצעים אחרים שמשאירים את ועד הבית חסר אונים ללא אפשרות ריאלית של מעבר לחברה מתחרה ומשתלמת יותר. איגוד ועדי בתים מקושר לגורמים מקצועיים בחברות המעליות והכוח הצרכני שבידו מאפשר לו מרחב התמקחות רחב והשגת הנחות משמעותיות ללקוחות האיגוד.

לכל השירותים שלנו